Biznes - o firmowych stronach www

Dodane: 01-01-2016 03:44
Biznes - o firmowych stronach www Potrzebujesz nowej strony www? tworzenie stron jelenia góra

Zbuduj stronę przyjazną klientom

Podstawą do stworzenia udanej strony internetowej jest grafika. Nie powinna ona być agresywną, by nie zniechęcić odbiorców do odwiedzania domeny. Tworzenie strony internetowej nie jest więc tak prostym, jak się wydaje. Projektowanie strony powinno być także zgodne z normą VCAG, by była ona przyjazną dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących. Internet powinien być ponad podziałami i dysfunkcjami! Dobra strona internetowa to taka, na której wszystkie treści tekstowe są widoczne, by odbiorca bez przeszkód mógł się z nimi zapoznać. Nie powinno więc zabraknąć czytelnej czcionki, którą będzie można powiększyć. Zaleca się ograniczenie kursywy do minimum, ponieważ chociaż stosowana w pracach naukowych do cytatów, jest o wiele trudniejszą w odczytaniu. Zdjęcia i fotografie, a także grafiki gif, zamieszczane na takiej stronie, nie powinny być zbyt kolorowe ? warto wybrać jeden dominujący kolor np. zieleń czy błękit i stosować jego różne odcienie. W taki sposób, strona jest o wiele przyjemniejszą dla oka.


Strona www - wizytówka dzisiejszych czasów

Strona internetowa stała się obecnie czymś tak samo oczywistym dla każdej firmy, jak niegdyś wizytówka. Dostęp do internetu ma zdecydowana większość Polaków, więc przedsiębiorstwo bez strony www może nie wzbudzać zaufania. Obecnie na rynku jest bardzo wiele firm i freelancerów, którzy oferują tworzenie stron internetowych. Są to pojedyncze osoby szukające zleceń, małe agencje, lub wielkie agencje - więc jak wybrać dobrego usługodawcę? Czy się kierować przy podjęciu decyzji - ceną, czy zawartością portfolio? A może wziąć pod uwagę jeszcze inne czynniki?


Trudne słowo na dziś - usability

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!